Nevyzvednuté dobírky
Nevyzvednutím zásilky odeslané na dobírku dochází dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, k porušení povinností vyplývajících z kupní smlouvy. Odesláním objednávky a jejím potvrzením z naší strany vzniká platná kupní smlouva v souladu s našimi obchodními podmínkami a právními předpisy České republiky.
Pro připomenutí uvádíme citaci § 2118 občanského zákoníku:
„Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme.“
Nepřevzetí zásilky samo o sobě nepředstavuje odstoupení od smlouvy. Způsobuje však vznik nákladů spojených s přípravou, odesláním a vrácením objednávky zpět k nám.
V případě nevyzvednuté dobírky požadujeme úhradu kompenzace za poštovné, balné a další účelně vynaložené náklady spojené s odesláním a vrácením zásilky.
Buďte prosím féroví a objednávku na dobírku si prosím vyzvedávejte. Příprava objednávky nám zabere čas i energii – zboží musíme dohledat, zkontrolovat, pečlivě zabalit a odeslat. Když se balíček vrátí jako nevyzvednutý, vznikají nám zbytečné náklady, což je pro menší e-shopy často velmi zatěžující.
Pokud potřebujete prodloužit dobu uložení zásilky, dejte nám prosím vědět telefonicky na č.733 572 288 nebo na info@maoriart.cz a do předmětu napište číslo objednávky. Rádi vám vyjdeme vstříc.
Děkujeme.
